فال امروز
 متن شعر اشعار.


zendegie daneshjooeeie man

mojaradioo dardesarash

 

vg0qlb174n0klzaoodr.png 

 

 

گریه کن ! 

 

 

 

مثل ابری سرگردان 

 

که خانه اش به یاد بند است 

 

و هیچ هواشناسی هرگز پیدایش نخواهد کرد 

 

گریه کن  ! 

 

گاهی ابرها هم از ترس تنهایی می بارند

 

هزار حرف نگفته......

 

 

دختــــر است دیگر…
گاهی دلش می خواد
بهانه های الکی بگیرد…
به هوای آغوش تو…
شانه های تو…...
که بعد، تــو
آرام…
خیلی آرام…
در گوشش زمزمه کنی

 

 

 

ﭼﻪ ﺩﻭﺳـــﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﭼﻪ ﺍﺯﻣـــﻦ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷــﯽ
در ﻫـــﺮ ﺻـــــﻮﺭﺕ ﺑﻬﻢ ﻟﻄﻒ ﻣﯿﮑﻨﯽ! ﭼﻥ ...

 

ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷ

 

ﺗﻮ ﻗﻠــ♥ـﺒﺖ ﻫﺴﺘﻢ

 

اﮔﻪ ﺍﺯﻡ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﺘﻢ

 

آری
عشق یعنی ماندن
و من
درخت نیستم بمانم
در هجوم فصل ها

 

آری
عشق یعنی ماندن
و من موجم
که می رود تا بازگردد
اما تو دیگر آنجا نیستی

آری
عشق یعنی مرداب
یعنی نیلوفر
یعنی ماندن
و نه تو می مانی
و نه من ..

 

 

گــــل یا پــــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــنــ

بگذار فقط تصــــــور کنمـ . . .

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان استــ

 
دوست داشتنی که عادت شود
 
فراموش شدنش
 
تنها
 
به لبخند یک غریبه بند است!!
 
 
زیاد برای رابطه ات احساس خرج نکن!
 
این جا
 
دوست دارم ها
 
روی تخت خاتمه می یابد.........
 

 
بد حال نیستم اما...
 
ادم ها
 
بد حالم را می گیرند!
 

اینـجــــا ، زمین …
ارزانــــتر از هـمه چـــــیز ، انــسان !
نـــــرخَ ش هـــــم بـــــروز نــیست !
امّــــا ،
مصـــرفـش تـــــاریـــــخ دارد !...
سلام ، تـــــولــــــیدَش !
و انــــــــقضـــایــــــــش ؛
خــــداحــــافــــظ !

 
 
درگیر نشو...سرسری بگذر!!
 
گاهی اوقات
 
تنهایی دق ات میدهد...!
 
دیدار بهرام رادان با گلشیفته فراهانی !+عکس-www.jazzaab.ir

دیگر تنهایی ام را باکسی قسمت نخواهم کرد...
 
یکبار قسمت کردم!
 
دوبرابر شد...
 
 
 
 
 
 
 
اگه کسی بهت گفت دوست دارم
 
اروم بغلش کن!
 
نازش کن!
 
سرتو بزار رو شونش و بهش بگو :
 
بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم!!!!
 
 

 

 VBIran Pro

 

 

فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است

 

چشمانم غرق در اشکهایم شده ….
دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ….
همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…

 عکس   متن کوتاه عاشقانه پرسوز و گداز


 
 
الا ای برف!
چه می ‏باری بر این دنیای ناپاکی؟
بر این دنیا که هر جایش
رد پا از خبیثی است
مبار ای برف!
تو روح آسمان همراه خود داری
تو پیوندی میان عشق و پروازی
تو را حیف است باریدن به ایوان سیاهی‏ها
تو که فصل سپیدی را سرآغازی
مبار ای برف!


532752_427251287296978_1000004491_n.jpg


 باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم ، آسمان گریه ...

 http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/Namayeshe%20Ehsas%204/05.jpg


 

 

شبــهايم پــُــر شــده از خواب هايي کـه در بيــداري انتظارش را دارم

بيا بنشين اينجــا تا برايت کمــي دَردُ دل کنم …

از تو چــه پنهان ، شبهــا در خواب ، رخت ِ عروســي را به تن دارم

کـه دامادش تــويـــي

خوشحال کننــده است نــه ؟

اما هميشــه رخت ِ عروســي ، خبــر از مــرگ بوده !!!

نکنـــد نياييُ من اينجــا از غصه دلتنگــي ِ نيامدنت

بميـــرم ؟!!!

تو تعبيـــر ِ خواب بلــدي دلکــــم ؟

بيــا تعبيـــر کن کـ تا تو فاصلــه ايي نمــانده

بيــا و دلخــوشيم را برايم به باور تبديل کن

فقط بيـــا

بودنتـــ را مي خواهم …

 

 

 

 

دلَم بـ اران میخـ واهد

و چتـ ری خراب

و خیابانـ ـی که

هیچگاه به خانه ی تو نرسـ د!

 

 

 

از امروز

شعر من مخاطب ندارد ،

مخاطب شعرهایمـــ

به سادگیـــ یک لبــــــــــــــخند

رهایم کرد…!

 

 

 

http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/Namayeshe%20Ehsas%204/06.jpg

 

کاش من هم کسی را داشتم ........
 
که با بستن چشمانم .......
 
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم .......
 
بوی نفسهایش را میشنیدم ........
 
کاش من هم کسی را داشتم .......
 
که حتی وقت نبودنم ....
 
عاشقم باشد ........
 
کاش .....

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

 

http://up08.persianfun.info/img/91/8/pf/Namayeshe%20Ehsas%204/04.jpg

 

 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:14---16 شهريور 1393
مـــــرا به تخـــتم ببــــندیــد و تــنــهایـــم بــگــذاریـــد

هــرچــقــدرهـــم

نالیــــدم

فریــــاد زدم

بـﮧ سـراغــم نیـــایید مـלּ دارم او را تـــــرکـــ میکنم ....
وبلاگت عالی بود موفق باشی


sahar
ساعت14:58---13 خرداد 1393
دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد





که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند ..


سمیه
ساعت16:07---22 بهمن 1391
عالی بود};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:متن,شعراشعار,,ساعت 9:59 توسط mona| |


Power By: LoxBlog.Com